دکتر کیان دهراب‌پور مدیرکل و فرشته آرامش مدیر روابط عمومی سازمان انتقال خون اصفهان صبح روز سه شنبه (18 مهرماه) با حضور در کلیسای وانک با اسقف سیپان کاشجیان پیشوای مذهبی و مسئولان خلیفه‌گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی خلیفه‌گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران، دکتر کیان دهراب‌پور با ارایه توضیحاتی در خصوص فعالیت این سازمان و شعب آن در سطح استان، بر تامین خون سالم و کافی در کشور، به ویژه در مواقع بلایای طبیعی تاکید کرد و بر ادامه مشارکت جامعه ارمنی در این کار بشردوستانه را تصریح نمود.

وی با اعلام اینکه این سازمان از طریق هلال احمر جمهوری اسلامی ایران همکاری گسترده بین المللی دارد و با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار ملت‌های مظلوم بوده و خواهد بود، بیان کرد که در صورت نیاز قادر است به ارامنه قره باغ که به دنبال درگیری‌های اخیر از قره باغ خارج شده و وارد خاک ارمنستان شده اند خدمات‌رسانی کنند.

وی در توضیح عملکرد سازمان انتقال خون تصریح نمود، که این سازمان در منطقه از بالاترین استانداردها برخوردار است و در سطح کیفیت خدمات با سازمان‌های اروپایی و آمریکایی همطراز است. ایشان ابراز خوشحالی نمود که در کشور تامین خون به صورت کامل از طریق اهدا صورت می‌گیرد و این امر با ایثار و فداکاری مردم ایران زمین قابل انجام گردیده است.

مدیر کل سازمان انتقال خون اصفهان از کمک و همکاری محبت آمیز و بدون چشم‌داشت جامعه ارامنه قدردانی کرده و ابراز امیدواری نمود که این همکاری‌ها تداوم خواهند داشت.

اسقف سیپان کاشجیان پس از عرض خیر مقدم خدمت میهمانان، با اشاره به تنش‌های اخیر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، همبستگی خود را با مردم آن سرزمین اعلام نموده و به بستگان جان باختگان تسلیت گفت. ایشان با تاکید بر احقاق حقوق مردم فلسطین بر سرزمینشان ابراز امیدواری نمود تا با تحقق عدالت برای این مردم، سرانجام این سرزمین مقدس به صلح دست یابد.

در پایان این دیدار مسئولان این سازمان از بخش های گردشگری کلیسای وانک بازدید بعمل آوردند.